SodaMS Forum
 
HomePortalFAQRegisterLog in
Latest topics
» Brake Nvh Testing And Measurements Pdf Download
Tue Oct 11, 2016 12:07 am by janecbiloe

» Brihat Yoga Vasistha Pdf Free
Mon Oct 10, 2016 1:20 pm by janecbiloe

» Softwares Much Wanted With Registration
Thu Dec 19, 2013 5:20 am by 

» Por Bit Pasion Por El Triunfo 2
Thu Dec 19, 2013 3:46 am by 

» Autodata Russian Version Torrent
Thu Dec 19, 2013 3:32 am by 

» Is there a server I can join with my old friends?
Sun Mar 03, 2013 5:15 am by Dragolfy

» Hi guys! nice to see you
Sun Oct 21, 2012 5:51 am by iTom

» Yo guysssssssssssssss :D
Fri Jul 06, 2012 4:36 am by iTom

» Hi .
Sun Mar 11, 2012 6:39 am by iTom

Similar topics
Top posters
iTom
 
Jinx
 
D3m0nicSoul
 
arvi2xx
 
Roge
 
COLDSTER17
 
Lovable
 
Brendan
 
xDiv
 
[{-KiDoNiTe-}]
 
Vote

Share | 
 

 Car accident?!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lovable
Admin
avatar

Posts : 198
Join date : 2009-11-24
Age : 27
Location : California

PostSubject: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 3:18 am

These two guys just freakin' crashed their car into my front yard. LUCKILY, I have a very large front yard, so no damage too terrible was done to my house. The car crashed into our orange tree and it is NOWHERE to be found. The accident also splattered mud EVERYWHERE, even all the way to the top of our roof. There was a super scary screeching noise from the car brakes & tires, followed by a very loud crash.

Traumatizing? Yes.

If we didn't have a very large yard, my house would have been hit, there would be a large hole in my living room, and my SOON-TO-BE- NINE-YEAR-OLD brother would have been hurt. (He turns 9 tomorrow, so in like an hour.) He's also sick, he's been throwing up all day ):

After that, my legs trembled, my hands shook. I don't know why, but I was so traumatized by this. ):
When I attempted to call 911, I dialed 991. LOL. & I wondered why it didn't go through -_- (I realize it about 30 min later when I was talking about it with my boyfriend.)

I also updated my facebook status: "Two drunk guys drove their guys into my yard." Really? Drove their "guys"??! -smacks head-

<3 Felicity.

__________________________________________________
-

Don't worry, be happy!
Felicity was here!~
Back to top Go down
iTom

avatar

Posts : 985
Join date : 2009-12-02
Age : 23
Location : Belgium

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 4:27 am

Holy sh*t? Glad you guys are ok <3
happy b-day to your brother btw
Back to top Go down
Funnnnn

avatar

Posts : 103
Join date : 2009-12-11
Age : 26
Location : Dallas, TX

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 6:36 am

o.o glad you and your now 9yo brother are ok o.o
tell him happy birfday? :3
Back to top Go down
twisterr.

avatar

Posts : 54
Join date : 2009-11-29
Location : :)

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 7:24 am

LOL @ YOUR FB STATUS AND YOUR PHONE DIALING XD.

I hope you and the guys are okay! Surprised Were they drunk?!?!? D:< THat's bad !!
Back to top Go down
[{-KiDoNiTe-}]

avatar

Posts : 134
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : a sorta secret secret place called home (i dont want stalkers so i wont tell you)

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 10:42 am

i hope you guys are ok
Back to top Go down
RawrImJess

avatar

Posts : 99
Join date : 2009-11-27
Age : 24
Location : Minnesota

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 1:09 pm

I'm glad you guys didn't get hurt, hope your brother feels better today considering its his birthday! Wish him a happy birthday for me! Smile
Back to top Go down
Lovable
Admin
avatar

Posts : 198
Join date : 2009-11-24
Age : 27
Location : California

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 1:13 pm

Thanks a lot you guys (: <3

__________________________________________________
-

Don't worry, be happy!
Felicity was here!~
Back to top Go down
[{-KiDoNiTe-}]

avatar

Posts : 134
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : a sorta secret secret place called home (i dont want stalkers so i wont tell you)

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 2:11 pm

so how are you know was it horrifing?
Back to top Go down
Lovable
Admin
avatar

Posts : 198
Join date : 2009-11-24
Age : 27
Location : California

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 2:12 pm

[{-KiDoNiTe-}] wrote:
so how are you know was it horrifing?

I'm okay now. I pretty much jumped at like every unexpected noise or every loud car that drove by my house. I'm just really glad no one got hurt. I would've been scarred for life if someone died on my front yard... -_-

__________________________________________________
-

Don't worry, be happy!
Felicity was here!~
Back to top Go down
[{-KiDoNiTe-}]

avatar

Posts : 134
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : a sorta secret secret place called home (i dont want stalkers so i wont tell you)

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 2:15 pm

that would be really scarry i would want to move but im glad everyone was ok in the end
Back to top Go down
Lovable
Admin
avatar

Posts : 198
Join date : 2009-11-24
Age : 27
Location : California

PostSubject: Re: Car accident?!   Sun Dec 13, 2009 11:34 pm

Shattered wrote:
LOL @ YOUR FB STATUS AND YOUR PHONE DIALING XD.

I hope you and the guys are okay! Surprised Were they drunk?!?!? D:< THat's bad !!

LOL. THANKS <3

I think they were drunk. They said they weren't but my parents smelled it on them Razz They weren't WASTED or anything. They talked perfectly fine, they walked fine, they understood what we were saying perfectly fine. BUT they didn't want the police involved haha. That didn't really work out though, the crash was so freakin' loud & scary that one of my neighbors called 911. LOL. & when the police arrived, one of the guys was like "Oh man, I'm going to jail" with a laugh o__o;

__________________________________________________
-

Don't worry, be happy!
Felicity was here!~
Back to top Go down
Funnnnn

avatar

Posts : 103
Join date : 2009-12-11
Age : 26
Location : Dallas, TX

PostSubject: Re: Car accident?!   Mon Dec 14, 2009 3:02 am

Lovable wrote:
Shattered wrote:
LOL @ YOUR FB STATUS AND YOUR PHONE DIALING XD.

I hope you and the guys are okay! Surprised Were they drunk?!?!? D:< THat's bad !!

LOL. THANKS <3

I think they were drunk. They said they weren't but my parents smelled it on them Razz They weren't WASTED or anything. They talked perfectly fine, they walked fine, they understood what we were saying perfectly fine. BUT they didn't want the police involved haha. That didn't really work out though, the crash was so freakin' loud & scary that one of my neighbors called 911. LOL. & when the police arrived, one of the guys was like "Oh man, I'm going to jail" with a laugh o__o;
kinda makes sense xD after all, they did friggin wreck a car on your front lawn xD
Back to top Go down
Dragolfy

avatar

Posts : 105
Join date : 2009-11-29
Age : 27
Location : Florida, USA

PostSubject: Re: Car accident?!   Mon Dec 14, 2009 6:17 pm

*hugs* I hope you'll be ok. Being traumatized like that is just terrible! You have my care and support. Smile
Back to top Go down
Jinx

avatar

Posts : 686
Join date : 2009-12-03

PostSubject: Re: Car accident?!   Mon Dec 14, 2009 6:51 pm

Holy shit o___o

thank god no one in your family was hurt.

Poor tree..D:
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Car accident?!   

Back to top Go down
 
Car accident?!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Giorgio Bartocci crash....Safety belt failure
» NASCAR driver dies after sprint car accident.
» 'Fast & Furious' star Paul Walker dies in car accident

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SodaMS :: Off-Topic :: General Off-Topic-
Jump to: